Vybočenie Z „Times New Roman" Postoja Pivného Marketingu

RIEŠENIE PRE ZLATÝ BAŽANT

Dohodnite si
strategické
stretnutie

Slovenská spoločnosť si v dôsledku prevratných ekonomických, sociálnych a ideologických zmien uvedomila, že konečne má za sebou úspechy, na ktoré môže byť hrdá a môže si na ne aj pripiť.

 

SITUÁCIA

Zlatý Bažant je značka najlepšieho slovenského piva, no stratila kontakt s meniacim sa hodnotovým, sociálnym a ideologickým svetom nových generácií slovenských pivárov.

RIEŠENIE

Značku sme vymanili z „male bondingovej“ pasce. Archetypálny prístup nám umožnil porozumieť súčasnému slovenskému kódu: tradične zaostávajúca slovenská spoločnosť si v dôsledku prevratných ekonomických, sociálnych a ideologických zmien uvedomila, že konečne má za sebou úspechy, na ktoré môže byť hrdá a môže si na ne aj pripiť. Mind-share marketing by sa v tomto prípade stal jednoduchým „predĺžením“ nového životného štýlu nových generácií slovenských pivárov a ostal by pri povrchnej ahistorickej a nekontextuálnej adorácii modernej tváre súčasného Slovenska. Archetypálny marketing však dokázal identifikovať pulzujúci hĺbkový kód: aj keď sme sa zmenili, neprestali sme byť Slovákmi – práve naopak, a preto si na naše úspechy radi pripijeme najlepším slovenským pivom.

Archív noviniek

Dobré správy nestarnú

Archív noviniek

Kontakt
Martinčekova 17
tel.: +421-2-582 441 55
fax: +421-2-582 441 54
istropolitana@istropolitana.sk
Kariéra
job@istropolitana.sk
New Business
newbiz@istropolitana.sk
Istropolitana Ogilvy