Zmena nemoderného operátora na internetového trendsettera

RIEŠENIE PRE SLOVAK TELEKOM / T-COM

Dohodnite si
strategické
stretnutie

Archetypálny marketing nás priviedol k poznaniu, že ničomu ľudia neuveria viac ako vlastnej skúsenosti.

SITUÁCIA

Keďže značka Slovak Telekom poskytovala predovšetkým služby hlasového kontaktu cez pevnú linku, bola vnímaná ako defaultne nemoderná a na shopping list online ľudí nepatriaca. V ére mobilnej a internetovej komunikácie sa teda musela zmeniť na moderného trendsettera.

RIEŠENIE

Mind-share marketing by použil storočím reklamy overený postup: dovtedy vám budem opakovať, že som sa z nemodernej značky zmenil na značku modernú, kým tomu neporozumiete (či tomu aj uveríte, to ma nezaujíma). Archetypálny marketing nás priviedol k poznaniu, že ničomu ľudia neuveria viac ako vlastnej skúsenosti. A tak namiesto neefektívneho vysielania správy „zmenil som sa“, na ktorej by svoju stratégiu postavil mind-share marketing, sme T-Com odprezentovali cez prvú skutočne interaktívnu kampaň, ktorá ľuďom umožnila od prvej sekundy existencie značky na „vlastnej klávesnici“ pocítiť, že T-Com je z online sveta internetových značiek. A samozrejme, to všetko s použitím zreteľne menších marketingových peňazí než konkurencia, resp. aké by potreboval komoditizovaný, nediferencovaný mind-share marketing.

Archív noviniek

Dobré správy nestarnú

Archív noviniek

Kontakt
Martinčekova 17
tel.: +421-2-582 441 55
fax: +421-2-582 441 54
istropolitana@istropolitana.sk
Kariéra
job@istropolitana.sk
New Business
newbiz@istropolitana.sk
Istropolitana Ogilvy